Huisregels tandartspraktijk Dental Art

De huisregels van tandartspraktijk Dental Art zijn bedoeld om afspraken en behandelingen soepel te laten verlopen en patiënten duidelijkheid te bieden.

 

1. Uw gegevens

Voor afspraken bij de tandarts en inschrijven als nieuwe patiënt moet u altijd een geldig legitimatiebewijs meenemen en een bewijs van inschrijving bij uw tandartsverzekering, bijvoorbeeld een verzekeringspasje.

Zijn er wijzigingen in uw persoonlijke gegevens, zoals uw adres of verzekering? Geef die wijzigingen dan zo spoedig mogelijk door aan de assistente bij de receptie. 

 

2. Uw afspraak bij de tandarts

Zorg dat u minstens 5 minuten voor uw afspraak aanwezig bent en meld u bij de receptie. Dan weten wij dat u er bent en kunnen we op tijd beginnen. Omdat wij zorg verlenen, kan een behandeling wel eens iets uitlopen. Mocht u daardoor wat langer moeten wachten, dan vragen wij daarvoor uw begrip. Dat zal echter nooit ten koste gaan van uw afspraak, omdat wij de voor u gereserveerde tijd ook altijd aan u zullen besteden. Uitloop kan op geen enkele manier worden verhaald op onze praktijk.

 

3. Niet bellen in de wachtkamer

Telefoongesprekken worden vaak als storend ervaren. Daarom is bellen met uw mobiele telefoon in de wachtkamer niet toegestaan en vragen wij om uw telefoon uit te zetten in de behandelkamer.

 

4. Gemaakte afspraken en verhindering

Wij rekenen op u als u een afspraak met de tandarts heeft gemaakt. Bent u verhinderd, dan kunt u de afspraak verzetten door op werkdagen minimaal 24 uur van tevoren te bellen naar de praktijk.

Als u uw afspraak niet op tijd wijzigt, niet verschijnt of zoveel te laat komt dat de afspraak niet meer door kan gaan, dan brengen wij voor de verloren tijd kosten in rekening. 

 

5. Herinnering afspraak

Als u wilt, kunt u van ons een afspraakherinnering ontvangen per sms of e-mail. U kunt dat kenbaar maken bij de praktijk. Aan deze service kunt u geen rechten ontlenen. Mocht u geen herinnering ontvangen, dan betekent dat niet dat uw afspraak niet doorgaat.

 

6. Pijnklachten en spoedgevallen

Voor spoedgevallen en het behandelen van ernstige pijnklachten reserveren wij vaste tijden in onze agenda, zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen. Nog dezelfde dag als u 's ochtends voor 10.00 uur belt. Daarna doen wij ons best om u dezelfde dag te helpen, maar kunnen dat niet garanderen. Wij kunnen bij spoedafspraken helaas geen rekening houden met voorkeur voor een tijdstip.